Przejdź do głównej zawartości

Życie jest niesprawiedliwe.

   W ostatnim czasie wiele się wydarzyło w moim życiu. Był to dość trudny okres. Przy rozmowie dwóch znajomych osób usłyszałam: ,,Jakie te życie jest niesprawiedliwe.'' Rozmawiały wtedy o chorobie. Zdanie te dość mocno utkwiło w mojej pamięci i zaczęłam rozmyślać nad nim. Przecież życie nie może być niesprawiedliwe. Człowiek tak, ale ŻYCIE? O co chodzi?-zadawałam sobie pytanie. 
   BÓG--->ŻYCIE  Bóg dał nam życie, czy to możliwe, że jest niesprawiedliwy? Wtedy w mojej głowie pojawiło się zdanie: ,,Boża sprawiedliwość nie jest z tego świata." Boża sprawiedliwość jest inna, Bóg ma już plan na każdego z nas: 
„«Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię, nim przyszedłeś na świat, poświęciłem cię» (Jr 1,5)
Dlatego, jeśli ktoś z twoich bliskich choruje, nie bądź smutny, ale zastanów się, co Bóg chce Ci przez to powiedzieć. Może chce naprawić wasze relacje?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeszcze życie wyjdzie Ci! #WartaNutaMyśli 1

,,Talitha kum, mówię ci dziewczynko wstań.  Ona nie umarła lecz śpi, jeszcze życie wyjdzie ci..."

Obojętność - moda XXI wieku.

Ostatnie miesiące pokazały mi, że ludziom coraz mniej zależy na dobru drugiego człowieka.

Filmy Bollywood to bajki dla dorosłych, a jednak wartościowe.

Dzisiaj troszkę lżejszy temat. Filmy Bollywood. Na pewno każdy słyszał o tym przemyśle filmowym w Indiach. W tym poście chciałabym Wam pokazać, że te produkcje są warte obejrzenia, nawet kiedy ktoś za nimi nie przepada.