Przejdź do głównej zawartości

Wprowadzenie. #WartaNutaMyśli

Coś nowego, coś innego...

Wydaje mi się, że przyszedł czas, aby trochę urozmaicić posty. Długo zastanawiałam się nad stworzeniem tej serii. Pomysł gdzieś był, ale zaraz się gubił w ,,czeluściach" i ,,czarnych dziurach" mojego mózgu.
Ostatnio udało mi się go złapać, żeby głębiej się nad nim zastanowić. Seria postów będzie oznaczona:

 #WartaNutaMyśli


O co w niej tak naprawdę chodzi? 

Każdy post będzie inspirowany jakąś piosenką. Jak już wspominałam w zakładce O MNIE, słuchając muzyki stawiam większy nacisk na tekst, a nie na melodię i na nim będę chciała się skupić. Muzyka jest nieodłącznym elementem życia wielu z Nas. Ośmielę się stwierdzić, że przez słowa połączone z melodią łatwiej jest trafić do człowieka. Mózg szybciej zapamiętuje zdania, fragmenty, bo kojarzy je z dźwiękiem. Mam nadzieję, że seria spodoba się Wam. Ze zwykłych postów oczywiście nie rezygnuję! :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jeszcze życie wyjdzie Ci! #WartaNutaMyśli 1

,,Talitha kum, mówię ci dziewczynko wstań.  Ona nie umarła lecz śpi, jeszcze życie wyjdzie ci..."

Przyjaźń to jeden z rodzajów miłości...miłości do człowieka

W naszym życiu nawiązujemy przeróżne relacje. Zmieniamy miejsce zamieszkania, pracę, szkołę...poznajemy nowych ludzi i uwalniamy się od tych, którzy byli ciężarem. Mimo tego pędu nie zapominamy znajomości, które były dla nas szczególnie ważne.

Obojętność - moda XXI wieku.

Ostatnie miesiące pokazały mi, że ludziom coraz mniej zależy na dobru drugiego człowieka.